2 Eylül 2012 Pazar

Şarkı Sözleri


Emre Aydın - Soğuk Odalar

Durdu zamanım bir şey diyemedim 
Gitmek istedin ve gittin 
Aynı gökyüzünde, ayrıydı güneşin 
Söyle bari, iyi misin? 

Burası soğuk, soğuk odalar
Yoksun neye yarar örtünsem kat kat yorganlar aman 
Soğuk, soğuk olanlar 
Vurdum dibe kadar halimden yalnız uyuyanlar anlar 

Söz: Gülden Ayşe Mutlu 
Müzik: Gülden Ayşe Mutlu


Mustafa Ceceli - Es

Anladım bu son durak 
Beni anılarla yalnız bırak 
Tutmam gereken bir matemim var 
Hislerim var unutmam gereken 

Yanar yanar durur 
Kalbim kan ağlar ağlar durur 
Senin bende kalan günahın var
Sözlerin var unutup gittiğin 

Es nereye istersen, nerde çok sevdiysen 
Uğra bir geçersen maziyi savura savura es! 
Deli rüzgarlarla kalbimi bir arada tutamam 
Yaşayamam, son nefesim ol içime es! 

Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben 
Ezkaza sevmişsen, kalbimi kavura kavura es! 
Deli rüzgarlarla yüreği bir arada tutamam 
Yaşayamam, son nefesim ol içime es! 

Söz-Müzik: Ender Çabuker

Bu içerikcounter defa okundu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder